.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه شركت زراعي دشت ناز به درج خبر در شمال نیوز

در پی درج خبری با عنوان "نارضایتی کارگران شرکت زراعی دشت‌ناز مازندران " در پایگاه خبری شمال نیوز جوابیه ای از سوی روابط عمومیشركت زراعي دشت ناز مازندران صادر شد که عینآ درج می گردد.
مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز
با سلام
شركت زراعي دشت ناز با قدمت بيش از 50 سال فعاليت در زمينه توليد محصولات استراتژيك كشاورزي از بزرگترين شركتهاي يكپارچه منطقه و كشور مي باشد كه همواره مورد توجه مسئولين و مقامات كشوري بوده و با دارا بودن امكانات ماشين آلاتي و بهره گيري از بهترين مشاوران كشور سطح دانش بالايي برخودار است كه بعنوان توليد كننده بذور زراعي مورد نياز منطقه و دانشگاهي كاربردي براي دانشجويان كشور مورد بازديد قرار مي گيرد .

شركت زراعي دشت ناز سالانه با بهره گيري از 360 نفر پرسنل تمام وقت در بخش هاي مختلف امور زراعي و باغي خود را به انجام رساند و كليه حقوق و مزاياي قانوني و رفاهي آنان را بمبلغ بيش از 29 ميليارد ريال سالانه پرداخت نموده و هيچگونه بدهي از اين بابت به پرسنل ندارد و همواره سعي نموده در مواقع ضروري مشكلات مالي و خانوادگي پرسنل خود را رفع نمايد .

همچنين كليه هزينه هاي بيمه و ماليات متعلقه را به سازمانهاي ذيربط پرداخت نموده و الحمدا... تا اين تاريخ هيچ بدهي از اين بابت ندارد. شايان ذكر است مديريت شركت با پيگيري هاي فراوان در چند ساله اخير توانسته با ايجاد طرحهاي توسعه در اين واحد از قبيل ايجاد كارگاه توليد كمپوست قارچ دكمه اي ، احداث آببندان ، احداث باغ مركبات ، بسته بندي ذرت علوفه اي و ... اشتغال زايي منطقه را بالا برده و از وجود نيروهاي جوان در اين طرحها بهره برده و كليه حقوق و مزاياي آنان را پرداخت نمايد .

در ارتباط با سابقه بيمه پرسنل شاغل در اين واحد ، بايد عنوان نمود كه بر اساس قانون كار و سازمان تامين اجتماعي ، سابقه بيمه بر اساس كاركرد پرسنل بوده و اين واحد حتي براي فردي كه بمدت يك روز در اين شركت مشغول بكار باشد ، هزينه بيمه آنرا به سازمان تامين اجتماعي واريز مي نمايد و سازمان مربوطه همه ساله با بررسي مدارك و اسناد حسابداري اين شركت هر گونه عدم پرداخت بيمه را گزارش نموده و از اين شركت مطالبه مي نمايد و تا كنون هيچگونه بدهي از اين بابت ندارد .

در پايان ضمن تكذيب موارد مطروحه در خبر گزاري فارس و سايت خبري شمال نيوز در مورخهاي 30 و 31 شهريور 90 ، از مديران رسانه هاي جمعي درخواست توجه بيشتر به چاپ اخبار بوده تا خداي نكرده اخبار كذب موجب مشوش نمودن اذهان مردم شهيد پرور منطقه از عملكرد اين واحد نگردد . روابط عمومي شركت زراعي دشت ناز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.